Igår var jag så trött så jag sov bort hela dagen

Ja hör och häpna så var det så, jag var så trött igår efter den hårda och jobbiga natten så jag sov bort hela dagen nästan. Jag vaknade en vända och åt lite lunch och sen åt jag lite middag och sen somnade jag om igen. Men det är bara bra, det är kroppen som gör sig redo inför förlossningen och då behöver jag all energi som jag kan få. Men nu är jag pigg igen som vanligt men jag funderar på att ta och titta på någon film om en stund kanske eller så blir det till att fortsätta titta på tv.
Jag och sambon låg och myste och tittade på Beck- I stormens öga tidigare ikväll, jag tyckte att den var ganska bra faktiskt men den är inte så som Beck filmerna brukar vara. En helt annan handling och vid vissa stunder så kunde jag till och med tycka att den var rörig. Men jag rekommenderar ändå den till er som inte har sett den för den är värd att se.

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: