Dag 05 - Vad är kärlek?

Det var passande att skriva om idag när det är alla hjärtans dag :)
Kärlek, ja det är självklart det jag känner när jag tittar på min sambo. Hur ska man förklara känslan?
Kärlek för mig är när man kan titta på personen man är tillsammans men och se en framtid, se giftemål, barn och ett liv tillsammans utan att man känner sig skrämd eller besvärad av det. Det är när man älskar att vakna upp brevid sin partner och det pirrar i hela kroppen när man ser på varandra. När man får den starka känslan av att WOW dig vill jag leva med för resten av mitt liv och alltid ha dig nära mig. När man saknar sin partner redan efter att han eller hon har varit borta i bara några minuter.
Det är kärlek för mig och precis så känner jag för min underbara Jonas ♥
Tills döden skiljer oss åt gubben!

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: