Dag 06 - Min dag

Ja min dag har i stort sett varit som alla andra dagar, jag och Moa vaknade vi klockan sju och då klev vi upp för att byta blöja och klä på Moa lite kläder. Efter det så låg vi kvar i sängen och busade och hade det mysigt en stund sen vart lillan trött och somnade så då passade jag på att diska upp lite och dricka en kopp kaffe.
När Moa vaknade igen så hängde jag lite tvätt och busade ännu mera. Sen vid tolv så somnade hon igen och då ringde jag till gymmet och pratade lite med dom om mitt gymkort, sen skickade jag ett mail till min lärare och efter det så kom sambon hem.
Sen har vi bara suttit och tagit det lungt i soffan och så har jag givetvis rökt några cigaretter och pratat lite strunt med Veronica i telefon som vanligt ♥
Och snart så ska vi ta och lägga Moa som börjar på att bli lite trött, efter det så är det mat som gäller och ikväll så blir det köttbullar, potatis och gräddsås.
Sen ska vi se på halv åtta hos mig och efter det ska vi mura igen muren bakom kaminen så att vi kan måla där bakom imorgon.
Sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, jo vi ska se den hemlige miljonären och mysa i soffan!

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: