Har John Blund sagt upp sig? "/

Oj oj jag som skulle lägga mig tidigt idag för att vi ska gå upp klockan 5 imorgon och åka här hemifrån senast klockan 7 men jag sitter fortfarande uppe. Redan vid klockan 10 så tog jag en dusch och pysslade om mig själv lite med en ansiktsmask och hårinpackning men tyvärr så blev jag inge tröttare av det för när jag kom ut ur duschen så var jag jätte pigg. Efter det så gick jag ut och tog en cigg och sen gick jag upp för att lägga mig men låg i sängen och vred och vände på mig och blev inge piggare. Och jag vill inte störa Jonas eftersom att han ska köra så långt imorgon så då gick jag ner och nu sitter jag här vid datorn och tittar på tv.
Det är så typiskt att man inte kan sova när man vet att man ska iväg någonstans och måste gå upp tidigt, men så är det alltid. Det slår aldrig fel. *suck*
Men hoppas på att jag kan somna snart så jag är lite utvilad imorgon när vi ska åka och inte ser ut som en zombie när man träffar sina nära och kära!

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: