En solig och glad dag

Det vart inget inlägg igår men samtidigt så hände det inte sådär jätte mycket, jag var till arbetsförmedlingen och pratade med dom. Dom ville inte ge mig någon ersättning eftersom att jag inte har varit inskriven som arbetslös i tre månader än. Men om två månader så skulle dom skicka ut information om ersättningen. Men det var inte mycket att hurra för jag kommer att få 135 kronor om dagen, men samtidigt så ska jag inte klaga för det är bättre än inga pengar alls.
Sen så fick jag med mig tre annonser om jobb som hon tyckte att jag skulle söka och jag har sökt ett av dom idag så vi får hoppas på det bästa för det jobbet lät intressant. Sen var vi iväg och hämtade ut p-piller åt Skrållan och gav henne den första tabletten så nu ska det inte bli några mera ungar för hennes del. Sen så kom Jonas syster Lina hit med Nelly så då vart det livat. Men det var trevligt, och Nelly är hur gullig som hellst.
Kommer att lägga upp lite bilder sen för jag har inte lagt in bilderna från kameran till datorn än och just nu så har jag varken tid eller ork till att göra det. Tänkte bara slänga in ett lite snabbt inlägg innan jag ska fortsätta söka jobb.
Idag har det inte hänt sådär jätte mycket jag har som sagt sökt ett jobb så vi får väl se hur det blir med det. Sen så kanske jag ska få ett jobb i Stockholm över en dag och jag får resan betald och mellan två till tre tusen skattefritt så det blir super bra om jag får det jobbet.
Sen så har jag varit duktig och skrivit om mitt CV, tyckte att det var dags att göra det för det var över ett år sen jag skrev det så det kändes inte som att jag skulle kunna skicka in det till arbetsgivaren om jag inte ändrade det som stod.
Ja juste jag bokade uppkörning och skrivning igår så nu känns det väldigt bra :) Och på tal om det så måste jag plugga teori också, oj oj nu vart det nästan mycket att göra men jag får ta och slänga in ett inlägg sen ikväll så får jag se vad jag har på " att göra listan" idag.



Min underbara lilla kattfamilj :)

Men ha det så bra alla läsare så kommer det upp ett inlägg senare ikväll med lite mera bilder också.
Kram

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: