Imorgon bär det av nedåt i landet!

Ja imorgon så bär det av 50 mil nedåt i landet, det blir först ett stopp i Sandviken för att hälsa på lite bekanta och sen bär det av vidare mot Uppsala för att hälsa på min mamma i 3 dagar och sen efter det så kör Jonas mig ch Moa till stockholm där jag ska spendera en vecka med min udnerbara vän Veronica och hennes son. Jag ser verkligen fram emot den här resan och få träffa massa nära och kära igen och visa upp lilla Moa för alla :)
Håller tummarna för att resan i bilen går bra och att Moa inte blir allt för rastlös.
Så ser ni mig inte här på bloggen eller på facebook på några dagar så vet ni varför.
Så ha det så bra alla läsare så hörs vi sen igen när vi kommer hem ♥

Kommentarer
Veronica, Mamma till Leo ♥

Du uppdaterar ju ändå aldrig så det lär inte märkas, haha :P

2011-03-10 | 19:38:17 BLOGG: http://veronicaodquist.webblogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: