28/4

Springer runt å packar lite saker eftersom att jag ska åka båt imorn. Det kommer nog bli skit kul tror ja.
Å snart e det sista April fan vad tiden går fort.
Idag e ja på bra humör faktiskt, solen skiner och livet leker.
Sen så har jag ju mina underbara vänner i min omgivning.
Vet inte vad ja ska hitta på nu får väl ta och titta på lite tv å vara social med folket på msn.
Fast egentligen så vill jag gå ut å gå men det e fan inge kul att gå ut och gå själv men aja det löser sig. :)
kanske borde hålla på med naturkunskapen också?
Men vettefan om jag känner för att sitta med det nu när det e så fint väder ;P
Men som sagt kommer inte skriva nå i min blogg imorn eller på Torsdag men det kanske är värt att vänta på :P
Kommer att komma upp lite bilder från båten sen å :D

Nu har jag bestämt mig nu ska jag bli den där glada flummiga jessi igen. Nu tänker jag lägga allt gammal skit bakom mig oich bara vara jag :) E less på att sitta å må dåligt så nu ska jag resa mig upp, slå bort dammet från kläderna och räta på ryggen. Känns så skönt att få vara glad igen och nu ska det förbli så också, Inget kan knäcka mig nu. :)

Tack för stödet från alla mina underbara vänner ni vet vilka ni är<3  tack för att ni har funnits för mig dag som natt vad det än har varit, och tagit hand om mig när jag har mått dåligt :) ni har hjälpt mig super mycket å jag e skyldig er allt i världen för det<3<3


Kommentarer
Amanda

Min, min, MIN lilla slyna ;) Fy fan vad jag älskar dej gumman. Bara du kommer hem hel och glad är jag nöjd <3

2009-04-28 | 17:22:09




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: