29/4

Nu sitter jag och väntar på att få gå till bussen. Jag ska gå om en kvart ungefär. Sen bär det av till gävle med den bussen, å sen blir det tåg vidare till Uppsala, och när jag kommer dit så ska jag fika med min mamma å sen så ska vi till bussen som åker till Stockholm och därifrån tar vi båten till Finland. Kommer nog bli en skit trevlig kryssning tror jag. Men jag uppskattar inte de nya reglerna om att man bara får ta igenom en limpa cigg genom tullen men det ska nog lösa sig skulle jag tro, allt går bara man vill :)
Fan vad tråkigt väder det vart idag då, regn å grå himmel ja som ville ha sol å varmt. men aja vädret kanske är bättre på andra sidan havet vem vet ;) hehe.
Nu sitter man och lyssnar på Nomy-cocaine har kärat ner mig i den låten totalt, tror jag har lyssnat på den 2 dagar i sträck nu ja.
Och igår så var jag och hämtade min dator hos en kompis som har fixat den åt mig, tack så hemskt mycket. :)
Nu funkar den precis som den ska, det gäller bara att man är lite teknisk och vet vad man sysslar med. Det vart en om installation av datorn, lite uppdateringar, fick word programen installerade, ett nytt anti virus program och internet fungerande. :) tack ännu en gång :)
Fan vad trött jag känner mig då men man ska inte klaga vad blir bättre av det? :P  man får se det från den ljusa sidan snart sitter jag på en båt och äter god mat å umgås med min underbara släkt :)
Men jag tycker att tiden går lite långsamt, sitter å tittar på klockan, lyssnar på musik å dricker mina power king. man lär ju vara pigg på båten så man inte somnar :)  haha
Kommer ha mobilerna avstängda på båten så att det inte går åt en massa pengar på att skicka sms eller så, så att alla vet som skickar sms till mig så ni undrar varför inte får nå svar för annars brukar ja vara väldigt duktig på att svara på sms ;)
Fan ja kommer sakna svenska sidan :P hehe . Ne nu låter det ju som att jag ska flytta till Finland å så illa är det ju inte ;)
Haha gud vad man kan svamla i sin blogg då, nu ska ja ta och börja göra mig i ordning så jag inte missar den här bussen. ja skulle tydligen f sällskap på bussen av en kompis som ska till Gävle så det blir trevligt att få lite sällskap så jag slipper sitta själv..
Men sopm sagt jag nås på mobilen fram till klockan 18.00 idag för då avgår båten :)

Ha det så bra alla som läser min blogg.

Puss å kram / barbiedoll
Kommentarer
Amanda

Jag kommer sakna dej! <3

Jag saknar dej så jag blir galen redan. Hur fan ska detta sluta? :O Hoppas du får det roligt älskling. Tänker och saknar och älskar dej gumman <3

2009-04-29 | 10:42:03




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: