Onsdag

Nu sitter jag i skolan och ska snart ha lektion i sjukvård, är inte alls på humör för det men det är väl bara att bita ihop antar jag?
Jag e skit trött idag det vart tyvärr inte mycket sömn inatt heller pga att en jobbig person satt å skickade massa sms till mig å inte fattar att vill man inte prata så vill man inte.
har fan inte sovit ordentligt på flera nätter och börjar känna mig lite som ett vrak just nu, men det är väl bara att leva med
men jag är inte så glad över att det svarta under mina ögon syns mer och mer :(
Tacka gud för att det finns smink så man kan sminka över det, hade inte orkat med att massa folk frågade om varför jag inte har sovit och så.
Sen så börjar jag bli skit less på att min bärbara data inte funkar å att jag sitter å betalar på ett trådlöst internet som jag inte ens kan använda, men har jag tur så skulle en vän till mig installera om datorn och då får man ju hoppas på att det fungerar bättre.
Men just idag så känner jag mig väldigt osocial orkar inte prata med någon känns det som, men ja vet att ja borde finnas där för mina vänner men ibland så orkar man inte. då vill man bara dra täcket över huvudet och få vara ifred. men samtidigt har jag inte hjärta till det för jag vill inte se mina vänner må dåligt och dom går i första hand å så kommer det alltid att vara.
tar mig själv i andra hand jämt å ständigt men som sagt det är inget som jag inte klarar av.
Kommentarer
Amanda

Jag är inte besviken på dej gumman :( Jag vet att du har mycket i ditt liv just nu och är lite osocial. Men det är ju jag med? Mitt huvud är fullt av tankar och det är ditt med!? Jag kommer alltid att finnas här för dej älskling! ALLTID! <3

2009-04-22 | 13:56:17




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: