27/5-09

Idag så har man varit på sjukhuset i Gävle och tittat om de hittar någon anledning till varför jag har så mcket urinvägsinfektioner. Jag var framme i Gävle klockan tjugo över tio och hade tid tio över elva så jag var ute i god tid. Så jag satte mig och rökte i rökrutan, sen så gick jag in och anmälde mig i kassan. Efter det så tänkte jag köpa en cola så jag går fram till kassan och drar kortet och möts av texten oläsligt kort, lagom kul så nu mpste jag kanske byta ut kortet. Sen så gick jag upp och anmälde mig på kvinnokliniken och där fick jag sitta i väntrummet i femtio minuter för länge innan dom hämtade mig sånt är alltid lika roligt. Sen så fick jag svara på lite frågor, lämna ett urin prov, dom gjorde en gynundersökning och allting såg fint ut och sen var dom in i urinblåsan och tittade. Och där hittade dom ett irriterat område i blåsan. Så dom har skickat en remiss vidare till en röntgen avdelning som ska spruta in kontrastvätska i mitt blod och då ser dom hur njurarna utsöndrar urinet och om jag har dubbla urinledare som de misstänker. Men blir det svaret negativt så kommer jag att sättas på en långkur för att motverka urinvägsinfektioner och då ska jag äta en tablett varje kväll i ett halv års tid.
Så sådär har min dag sett ut än så länge så nu är jag riktigt trött. Så nu tänkte jag vara lite social på msn, betala räkningar, plugga lite, titta på tv och ta det lungt.
Jag har tyvärr inte så mycket bilder att ladda upp just nu men jag laddar upp de få jag har.



min frukost



Jag innan jag åkte iväg till sjukhuset



jag igen, vad fint min bh lyser igenom haha




Hemma från sjukhuset trött och sliten



Klart att fläkten ska på när man kommer hem, det är så varmt här inne



Och datorn och kollan räddar min dag
 
Nu har jag laddat upp lite bilder och jag börjar känna mig helt slut i kroppen. Så jag ska nog lägga mig och vila lite efter att jag har betalt räkningar som jag tänkte göra nu. Men jag slänger in ett inlägg senare idag.

Ha det så bra!
Puss och kram

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: