5/5

Nu var det ett tag sen jag skrev i min blogg så ja tyckte det var dags att slänga in ett nytt inlägg.
Båtresan var super trevlig, det var god mat, trevligt sällskap och bra underhållning. Jag fick även igenom allt i tullen så det vart ett extra plus i kanten.  Bilder från båten kommer att komma upp inom kort.
Nu i helgen så har jag bara tagit det lungt och solat, så nu har man äntligen fått färg :) Sen så har jag färgat håret också så det e mörkare nu och jag tycker att resultatet blev super bra :)
Räknade på hur många dagar det är kvar til studenten och idag är det exakt 38 dagar kvar, oj oj snart är det dags.
Just nu så springer jag runt och stor städar hela lägenheten det känns som att det behövs. Har städat sen klockan 11 och än är det mycket kvar som ska göras men jag tycker att man förtjänar en paus då och då ;)
Nu på Fredag så är det klassfest så vi ska hem till Andreas i klassen och grilla å dricka lite, såg att det skulle bli sol och 15-20 grader så det blir nog super bra :)
Sen på Lördag så blir det in till Gävle för att titta på lite fina bilar :) Men på Söndag så har jag ingen aning om vad som händer blir väl till att ta det lungt å glo på nå film antar ja.
Tror inte att det e nå mera som har hänt sen ja skrev sist, men kommer ja på något senare så får jag väl slänga in ett inlägg och då ;)
Ne om man skulle ta och fortsätta städa så det blir färdigt någon gång kanske? :P men ja slänger väl in ett inlägg senare igen.

Ha det bra / Barbiedoll
Kommentarer
Amanda

Snart syns vi mitt hjärta! <3

2009-05-05 | 15:29:02




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: