ny duschad

Gud så skönt jag stod i duschen i ungefär en timme och bara njöt av värmen. Jag frös väldigt mycket innan jag hoppade in i duschen pga den höga febern men frossan släppte nästan direkt av det varma vattnet, Men nu ligger jag och svettas istället, jag gjorde egentligen något dumt eftersom att man inte ska duscha varmt när man har feber för då stiger febern ännu mera. Men det var det värt. Så nu ligger jag och myser i min morgonrock under täcket och tittar på tv. Men jag funderar på att sätta på någon film snart så man får tiden att gå.
Blir så långtråkigt när man bara ligger hemma tycker jag, och tyvärr så blir jag hemma imorgon också eftersom att febern vägrar ge med sig. Men jag hade mycket hellre varit i skolan och arbetat med det som behövs nu innan studenten men jag får ligga i ordentligt nästa vecka istället.
Men nu ska jag hitta på något att göra så jag inte börjar klättra på vägarna, vilket det är stor risk för att jag gör om jag blir uttråkad.
Lägger upp tre bilder på hur jag ser ut just nu och på hur jag tänker se ut hela dagen.







Sådär gott folk ser jag ut just nu och jag tänker se ut så hela dagen också. För idag tänker jag bara tänka på mig själv och försöka bli frisk, så jag tänker inte gå upp ur sängen i onödan.
Så dagens klädsel blir min underbara morgonrock. Och dagens planering blir vila.

Men ni får ha det så bra alla läsare så hörs vi! Puss och kram/ Barbiedoll
Kommentarer
Heidi

Krya på dig gumman:)

2009-05-19 | 19:36:31 BLOGG: http://heidiramstroom.blogg.se/
Anonym

Sån där morgonrock har jag också! =)

2009-05-19 | 23:13:04




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: