sol och värme (:

Idag är det jätte mysigt väder i alla fall än så länge. Men lite besviken blir jag för det kanske inte blir någon klassfest ikväll eftersom att vi inte får ihop så mycket folk. Men jag tycker att vi ska ha en fest ändå, vad spelar det för roll om man bara är 7 personer eller 20? Man kan väl ha lika roligt ändå?
Men blir det ingen klassfest så blir det fest någon annan stans för festa ska jag, för idag är jag enormt fest sugen. Det måste bero på det fina vädret och mitt humör som ligger på topp :)
Så någon som har en fest kan väl höra av sig? I sandviken eller Gävle alltså :P hehe

Men nu orkar jag inte skriva något mera vi måste försöka få ihop den här festen nu.
Slänger in ett inlägg senare och berättar hur det gick.

Kramar /Barbiedoll
Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: