Torsdag

idag e det Torsdag å ja vaknade med världens mensvärk imorse,det var inget trevligt uppvaknande så nu ligger jag hemma i sängen och gör ingenting förutom lyssnar på lite musik, pratar med folk på msn och svarar på en massa sms.
Vet inte hur den här dagen kommer att se ut, har inga planer alls. Men jag antar att det blir lite studerande och sen så kanske det bär av ut en sväng om mensvärken vill ge med sig.
Jag vill få min blogg att se lite finare ut är det någon som har några tips på hur eller på någon bra sida där det står hur man kan fixa till sin blogg så kommentera gärna. det skulle uppskattas varmt :)

Som sagt jag tycker att jag har för lite besökare, kommentarer och en alldaglig blogg det måste jag göra någonting åt för så tråkig vardag kan jag väl ändå inte ha?

Ne nu ska jag ta och ställa mig i duschen och sen blir det lite studerande men jag slänger in ett mysigt inlägg senare igen.






ha det bra puss och kram/ Barbiedoll
Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: