Trevligt

Nu har jag kommit hem från Högbo, det vart grillning men tyvärr inge sola eftersom att solen gick i moln. Och det vart ingen promenad heller förutom fram och tillbaka till bilen men det får jag ta igen imorgon. Jag ska ut och gå 4 dagar i veckan och än så länge så har jag gått en dag och det är 5 dagar kvar på den här veckan så det ska jag väl klara av tycker jag.
Jag tycker att vi hade det väldigt trevligt uppe i Högbo Cicci så tack för en trevlig eftermiddag och tack för att jag fick prata av mig om allt och ingenting.
Lägger upp lite bilder från grillnignen här nedanför



En bild på sjön



En till bild på sjön



En bild på mig när jag är på gång att ta upp min kamera och står och röker



En bild på grillen



Nu börjar det likna något



Korven på



Cicci vid grillen



Jag vid grillen



En bild på en av änderna som gjorde oss sällskap



En till av änderna som gjorde oss sällskap

Så det var dom bilderna det så nu har ni fått lite att titta på.
Nu börjar man känna av pressen inför studenten, betygen sätts nästa vecka och jag har mycket kvar som ska göras och jag hoppas att jag hinner med allt annar så kommer jag att bli tokig. Men när jag har skrivit klart det här inlägget så ska jag stänga ner msn och internet och bara sätta mig och plugga ett tag, visst det är inte det roligaste man kan göra men jag måste. Men jag slapp i alla fall kompletera något till sjukvårdsprovet som vi har gjort min lärare skrev att jag hade klarat provet jätte bra så det var skönt att höra. Nu har jag bara den där envisa Naturkunskapen som jag måste göra, jag har gjort hälften i alla fall så det är bara hälften kvar vilket är skönt.

Titta vad jag hittade när jag letade igenom min plånbok



Det är min hyttnyckel från båten, nu vart jag jätte sugen på att åka båt igen. Det var tänkt att jag och några vänner skulle åka båt veckan efter att jag har tagit studenten men jag tror inte att den planeringen kvarstår tyvärr, det är lite synd tycker jag för det skulle varit super roligt men men sånt är livet. Man ska inte alltid ta allting för givet man ska alltid ha i bakhuvudet att saker kan ändras på väldigt kort tid.
Tyvärr så måste jag säga att även folk kan ändras på väldigt kort tid, en vän till mig har vänt på handflatan på en vecka och är inte alls sig lik vilket jag tycker är väldigt tråkigt eftersom att vi har haft mycket roligt ihop.
Men med lite tur så kanske det löser sig.
Jag måste säga att jag är väldigt nervös inför imorgon när jag ska till sjukhuset, jag är inte alls så pigg på att dom ska in i min urinblåsa och se om dom hittar något.  Fast det är ändå inte det som är det värsta, det värsta är om dom hittar något som är allvarligt. Tänk om dom säger att jag har för lågt immunförsvar eller något?
Men jag får hoppas på det bästa och ni läsare får hålla tummarna för mig tycker jag.
Men nu ska jag ta och plugga lite så jag slipper ha den tyngden på axlarna, men jag kanske slänger in ett inlägg senare idag annars så blir det imorgon innan jag ska till sjukhuset.

Men ha det så bra alla läsare.
Kramar

Kommentarer
Heidi

Hoppas ni hade det trevligt, synd att jag inte kunde följa med:)

2009-05-26 | 19:06:27 BLOGG: http://heidiramstroom.blogg.se/
Anonym

Hej tack så mkt för din kommentar! :) Gör mig glad. Kul att grilla och framför allt GOTT! :)

2009-05-26 | 21:46:12
Erika - Att övervinna min Fetma!

Hej tack så mkt för din kommentar! :) Gör mig glad. Kul att grilla och framför allt GOTT! :)

2009-05-26 | 21:46:25 BLOGG: http://mrserika.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: