trött i kroppen

Jag är väldigt trött i kroppen just nu, orkar knappt röra mig. Vet inte om det beror på att jag har varit till sjukhuset idag eller om det beror på något annat men trött är jag i alla fall. Och imorgon är det den sista dagen som jag är ledig och sen är det dags för skolan igen på Fredag, men jag klagar inte på att bara gå en dag den här veckan men jag börjar tröttna på att gå hemma om jag ska vara helt ärlig. Det blir lite tråkigt i längden, sen blir det ensamt också.
Kom på att jag blir inte hemma imorgon jag ska iväg och fota i Tierp det hade jag nästan glömt bort men så blir det. Så jag blir där borta halva dagen, kommer att lägga upp lite bilder från den sessionen här sen.
Gud vad mätt jag vart, jag och Robban fick för oss att vi skulle äta pizza ikväll och så vart det och mätt blev jag.  Så snart blir det till att slänga sig i duschen eller om jag gör det imorgon så jag är nyduschad när jag ska iväg och fota.



Min super goda pizza. 

Men som sagt vet inte vad jag ska hitta på just nu men jag orkar inte sitta vid datorn så länge till för jag börjar att få väldigt ont i huvudet och det är inget roligt folk ute på msn just nu heller.
Så jag ska nog kolla på programet på fyran som heter En skräddarsydd lillasyster som handlar om en familj som har en son och han har en dödlig sjukdom och dom måste hitta en benmärgsdonator så de gör ett syskon som kan bli donator på konstgjord väg. Det verkar vara en väldigt fin historia.
Men jag slänger in ett inlägg imorgon, det blir antingen innan jag ska iväg och fota eller när jag kommer hem igen det visar sig.

Ha det så bra och sov gott alla läsare!
Puss och kram

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: