Är verkligen helt slut idag

Idag så är jag verkligen helt slut, hur jag än försöker så kan jag knappt hålla ögonen öppna och jag somnar om hela tiden. Men jag antar att min kropp behöver all den vila som den kan få innan förlossningen för nu är det inte många dagar kvar till bf-datumet. Men det känns väldigt konstigt att klockan snart är sex och jag är såhär trött och har inte fått något vettigt gjort idag. Men jag hoppas på en vändning snart så jag får något energi rus och orkar göra lite och få lite saker gjorda idag. Men jag hoppas nog på för mycket skulle jag tro tyvärr. Men man kan inte göra mera än att gilla läget och inse att det inte finns någon ork på slutet.
Var ni läsare som har barn eller väntar barn och är inne på slutet av graviditeten såhär trötta?

Kommentarer
Miia mamma till My

jag va trött från oktober till hon kom.

2010-08-25 | 18:43:37 BLOGG: http://busfroetochjag.blogg.se/
Jaqueline- Elias mamma.

Njaae, jag var som en duracell-kanin på slutet haha! Men alla är ju olika :)

2010-08-25 | 19:06:12




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: