Barnmorskan senare idag då.

Ja senare idag så ska vi till barnmorskan, det blir vårat sista besök hos henne under graviditeten och det känns lite konstigt att vi inte kommer att träffa henne nå mera sen. Men får passa på att ställa alla frågor som jag har imorgon fast tyvärr så är jag sån så jag brukar glömma bort hälften av frågorna som jag har i huvudet på vägen dit och sen när jag hr gått ut från barnmorskan och satt mig i bilen så kommer jag på massor av mera saker jag skulle ha frågat om. Så imorgon gäller det att tänka till så man får svar på allt man undrar innan förlossningen och så.
Ska bli roligt att höra vad hon har att säga om symf måttet och om lillan i allmänhet. Sen hoppas jag verkligen att mitt blodvärde har stigit ( *Håller tummarna jätte, jätte hårt*  )
Men ni får en uppdatering senare idag om hur det gick hos barnmorskan och så utifall ni är nyfikna :)

Kommentarer
Em

Du får skriva ner alla frågor så du inte glömmer bort det :)

2010-08-27 | 08:38:23 BLOGG: http://mammasprinsessa.bloggplatsen.se
Veronica - mamma till världens finaste

Skriv en liten lapp med alla dina frågor på, det gjorde jag och daniel :) Så fort vi kom på något nytt som vi ville fråga om så skrev vi ner det, antingen på en lapp eller i mobilen :) .. Fast sen så kom man ändå på en massa fler när man gått därifrån :P



Hoppas det går bra vännen. Hör av dig sen. Kram <3

2010-08-27 | 10:41:28 BLOGG: http://veronicaodquist.webblogg.se/
sandra-mamma till Isabelle och Vilicia

inte säkert att dte är sista gånen väl ?;) eller ahr due n annan barnmorska om du skulle få gå en gång till (om du går över tiden menar jag) fast det hoppas vi så klart inte =)

2010-08-27 | 14:45:42 BLOGG: http://karlekovervinnerallt.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: