Bättre eller sämre hy under graviditeten?

Ni som har barn eller som är gravida har ni fått bättre eller sämre hy under graviditeten?
Min hy går upp och ner hela tiden tycker jag fast just nu så är jag inne i en period då min hy är jätte fin och till och med finare än vad den var innan jag blev gravid. Men jag tror att knepet är att jag gör rent ansiktet morgon och kväll samt att jag smörjer in ansiktet hela tiden så det hålls mjukt och inte blir torrt. Men har även haft perioder under graviditeten då min hy har sett hemsk ut. Så är lite nyfiken hur har det varit för er läsare under den tiden som ni har varit gravida?

Kommentarer
Veronika

Hej Jessica! När jag väntade Louise hade jag en sån finnig hy att jag trodde jag skulle få ärr i ansiktet. Konstigt med tanke på att jag aldrig hade problem med finnar under tonåren.. jag gick till och med till en salong som rengjorde hyn, utan att det blev bättre. Andra graviditeten - som ju påbörjades när Louise var 8 månader (jobbigt!!!) hade jag inga problem med hyn alls.

Kram!!

2010-08-05 | 15:36:26




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: