Besök hos barnmorskan idag ♥

Idag så var jag och sambon till barnmorskan och allt såg bara bra ut. Det enda hon reagerade på var att mtt blodvärde har sjunkit från 120 till 106 så det måste jag försöka få upp innan förlossningen men det är nog anledningen till varför jag har varit så trött på sista tidden också så nu blir det till att dricka mycket med C-vitamin, ingen mjölk som tar bort järnet, levverpastej och mycket kött. Så vi får hoppas på att det stiger igen så jag slipper ligga lågt i det för det känns inge bra alls.

Lite värden från besöket:

Blodtrycket: 130/80
Blodsocker: 4,3
Hjärtslag: 146/min
Symf mått: 34cm
Vikt: 91,1 kilo
Läge: Fixerad
Urinprovet: 0/0

Så det såg bara bra ut och bebisen ligger precis på linjen så hon växe precis som hon ska så det är skönt. Men nu vill jag att hon kommer ut men det är inte långt kvar nu bara 17 dagar så nu får jag se till att jag gör massa roliga saker så att jag får tidden att gå lite fortare.
Nästa besök blir den 27:e Augusti men får se om lill tjejen har kommit ut då eller om
det blir prat om igång sättning och så det visar sig.

Kommentarer
I-M

Men Jessi väger du över 90 kg......vet du hur stor lillan är ungefär??? Hoppas allt är bra med dej...å lycka till...kram kram <3

2010-08-14 | 07:21:05 BLOGG: http://URL




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: