Bf-datumet idag♥

Idag så är vi inne på dagen med stort D, det efterlängtade bf-datumet ♥. Visserligen så tror jag inte att hon kommer idag men man vet aldrig, dagen har nyss börjat eftersom att klockan bara är två på natten snart så mycket hinner hända. Men jag känner inte av något som skulle tyda på att det är på gång förutom att jag har en massa samandragningar. Men det vanligaste är att först föderskor går över tiden och det är jag nästan helt hundra på att jag också kommer att göra men jag hoppas att jag slipper gå över tiden sådär jätte mycket. Längtar så mycket efter lilltjejen nu och vill verkligen att hon ska komma ut till världen. Men hon kommer när hon är redo och när hon väl beslutar sig för att komma ut så är hon så välkommen och efterlängtad. Vårat underbara kärleks barn och lilla mirakel♥

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: