En väldigt jobbig natt.

Den här natten har varit väldigt jobbig, jag somnade inte ínnan klockan halv fem och när jag väl hade somnat så vaknade jag ungefär en gång i timmen av att magen blev stenhård och så kände jag hur det molade på nedtill. Och eftersom att jag ändå var vaken så var det bara att springa upp på toa och kissa så nu hoppas jag att det inte är långt kvar tills lilltjejen väljer att komma ut. Vill inte vänta nå mera nu.
Så idag så tänker jag bara ta det lungt eftersom att det inte blev så mycket sömn så tror jag att kroppen behöver all den vila som den kan få. Så jag tänker bara ligga i sängen och titta på tv och film hela dagen och inte anstränga mig ett dugg. Men det tycker jag att jag har förtjänat. Och idag är det bara 8 dagar kvar, nedräkningen har verkligen börjat och tiden går så långsamt tycker jag. Nu vill jag att det ska gå fort så vi får träffa våran dotter och bara kunna njuta av hennes närhet och pussa på henne när vi vill.

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: