Exakt 3 veckor kvar till BF :)

Idag så är det exakt 3 veckor kvar till BF, hoppas verkligen att jag slipper gå över tiden. För nu är jag less på att vara gravid och vill få träffa våran lilla tjej. Idag så har jag världens förvärkar men det är bara förvärkar som sagt så än är det inte dags på ett tag skulle jag tro. På Fredag så ska vi till barnmorskan så får se vad hon säger då, jag hoppas på att hon säger att lillan har fixerat sig där inne för sist så låg hon bara med huvudet i bäckenet nu vill jag att hon ska ha stabiliserat sig så man vet att det är på gång.
Inatt har jag sovit som en kratta, jag har sprungit och kissat hela tiden och det har huggit längst ner på magen typ i samma höjd som äggstockarna och då är det svårt att slappna av. Men nu ska jag ta och äta lite mackor och drick oboy men ni får en uppdatering senare sötnosar. :)

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: