Exakt två veckor kvar till Bf-datum♥





Ja idag så är det exakt två veckor kvar till BF-datumet och vi längar i massor. Nu är allting klart här hemma så lilltjejen är välkommen till världen när hon vill. Det börjar kännas att det är nära nu för förvärkarna kommer oftare och det molar på bra mycket i magen. Jag hoppas verkligen att det sätter igång snart för nu vill jag träffa våran lilla skatt. Och så längtar jag efter att få tillbaka min kropp för mig själv igen, ta mig inte fel nu det är inte så att jag inte gillar att vara gravid för det gör jag. Jag älskar verkligen att känna hur lilltjejen bökar runt där inne och hur hon har hicka till och från. Men det ska bli skönt att kunna röra sig normalt igen utan att ha en jätte stor mage som är i vägen och så slipper jag vara så försiktig hela tiden. Och så kanske man slipper springa på toa och kissa var femte minut. Sen så blir man less på slutet också, man vill bara få träffa den lilla människa som har levt i min mage i nio månader. Och så ska det bli så underbart att få en familj tillsammans med den person jag älskar mest av allt på hela jorden : Min sambo Jonas Fredrikson♥

Kommentarer
Solan

Du har då den finaste bloggen jag nånsin sett. Hoppas allt är bra. Många kramar Solan

2010-08-16 | 05:59:26




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: