feel like a new person :)

Nu har jag duschat och gud så skönt det var jag känner mig nästan som en helt ny person. Förvärkarna som jag hade försvann och jag känner mig ren och fräsch igen. En stor fördel med att bo i hus, det finns inga grannar som klagar på om man duschar för sent eller för tidigt. Helt underbart på det viset :) Men visserligen så blev jag ännu piggare nu efter duschen men den energin ska jag lägga på att göra frukost på sängen åt min sambo innan han åker och jobbar. Det uppskattar han nog, för vem blir inte lycklig av lukten av en rykande varm kopp med kaffe på morgonen?
Nej nu ska jag ta och springa ner och börja med frukosten åt mitt hjärtegull men vi får höras senare kära läsare.
Och godmorgon på er alla vänner :)

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: