Fin natt underhållning

Jag är inte ett dugg trött så nu har jag roat mig med att betala alla mina räkningar för den här månaden och så har jag beställt ett par mjukis byxor och en till amnings bh. Så när den kommer så har jag två stycken och det får räcka och sen om jag växer ur dom så får jag köpa nya då.



Sådär ser mjukisbyxorna och amnings bh:n ut, längtar verkligen tills jag får hem byxorna för jag tycker dom är ssååå fina.
Men jag kan inte förstå att jag inte är trött, med tanke på att jag bara sovit fyra timmar igår så borde ögonen falla ihop på mig men inte då utan jag är helt klar vaken. Men förvärkarna kommer till och från och det är inte lätt att slappna av när det gör ont som sjutton och inte nog med det så har jag världens halsbränna. Men jag hoppas på en förbättring snart och att John Blund ska svinga sitt spö över mig så att jag får sova för det behövs verkligen.

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: