Förvånad!

Jag är så glad men även förvånad för jag hade turen att få sova hela natten i natt och det var så skönt. Kommer inte ihåg när jag fick sova på natten sist men det måste ha varit några veckor sedan. Men ändå så känner jag mig helt slut i kroppen så idag blir det bara att vila. Tror att jag är så trött efter mitt städ rus igår så lika bra att ligga still idag så inte blodtrycket stiger igen. Och ingen bebis verkar vara på gång ut heller, jag har samandragningar men inga värkar alls idag fast däremot så trycker det väldigt mycket nedåt så det känns som att "pullbenet" ska spricka och det började igår. Så hoppas att det händer något snart. Tänk imorgon är det bf-datumet :) Visst jag tror inte att hon kommer imorgon men man får hoppas att hon kommer inom de närmsta dagarna så jag slipper gå över tiden så mycket. Men det visar sig när hon känner sig redo. Och idag så blir det en strykning till på era gissningar om hon inte beslutar sig för att titta ut. Får hoppas att jag inte behöver styrcka allt för mycket.
Idag så har jag turen att ha sambon hemma för han är ledig i fyra dagar nu så då är han så snäll att passa upp på mig nu när jag har ont och är så trött. Han är bäst i hela världen :) ♥
Men nu ska jag ta och titta lite på tv, får se när jag uppdaterar igen det blir när orken kommer tillbaka idag :)

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: