Fredag den 13:e. Hur nojig är du?..

Idag är den Fredag den 13:e den så kallade "oturs dagen" men jag kan då inte anse att jag har haft något otur idag förutom att mitt blodvärde har börjat sjunka lite men det är jag helt säker på att det inte har med Fredag den 13:e att göra. Jag förstår inte riktigt mig på dom som är rädda för denna dag, jag menar den här dagen är väl precis som vilken dag som hellst? Och vem var det som kom på att just den här dagen skulle bringa otur med sig? Jag tycker bara det är onödigt att stressa upp sig för ett datum, Vad tycker ni läsare?
Hur många av er tror på att man har otur just idag?

Kommentarer
Madde

Tror inte de minsta på sånt. :-p

2010-08-13 | 16:00:05 BLOGG: http://www.saramadeleine.se
Veronica, mamma till världens finaste Vincent <3

Jag vet faktiskt inte vad jag tror.. Fast det är ju inte så att jag går omkring och är jätte orolig hela tiden, håller mig inomhus hela dagen osv, men lite nojjig blir man ju ;p

2010-08-13 | 22:05:04 BLOGG: http://veronicaodquist.webblogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: