Godmorgon världen

Ja nu är klockan halv sju och jag har kört upp sambon ur sängen för han ska iväg till jobbet, själv har jag inte sovit så mycket i natt men känner mig ändå relativit pigg. Så snart så ska jag ta och traska ner en våning för att äta lite frukost och dricka min efterlängtade juice. :)





Ja de två bilderna bjuder jag på, så fint när solen är på väg upp utanför fönstret. Och för er som undrar så nej jag har inte glasögon bara när jag tittar på tv. Så nu behöver ni inte fundera på det längre.

Vad ska ni läsare hitta på att göra idag då?

Kommentarer
Veronica, mamma till världens finaste Leo ♥

Du är så fin :) och du passar jätte bra i glasögon :)

2010-08-30 | 13:16:02 BLOGG: http://veronicaodquist.webblogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: