Haft en bra dag igår!

Igår så hade jag en bra dag, jag och sambon åkte iväg till Sollefteå för han skulle titta över lite saker på bilen men det gick inte riktigt som vi ville så efter många timmars slit så åkte vi hem igen. Så vi får åka tillbaka någon dag och ta hjälp av hans pappa så ska vi nog se att det blir så bra så :) Sen på vägen hem så bestämde vi oss för att vara lite lata och köpa mat på Sylos så jag fick mig en kebab rulle. Tack älskling♥ Sen tittade vi lite på tv och jag laddade hem lite nya filmer så jag ska ha något att titta på när jag inte kan sova på nätterna och nu ligger jag här och skriver blogg. Och idag så gick jag in i vecka 39, så underbart snart kanske lilltjejen bestämmer sig för att komma ut. Jag hoppas verkligen på det så vi får se hur hon ser ut och bara ha henne nära. ♥ Men det är så hon kommer när hon är redo och vi får hoppas på att det blir snart! :)

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: