Haft värkar till och från hela morgonen

Idag så har jag haft värkar till och från hela morgonen, de har gjort ondare än vad förvärkarna brukar göra och så fort jag har varit och kissat så har de kommit. Så får se om det är på gång, kanske blir det något i natt. Hoppas, hoppas, hoppas :) Men just nu så är värkarna borta det enda jag känner av är att jag är lite öm i magen så får se vad som händer under dagen, kvällen och natten. Men om det skulle bli något så kommer givetvis ni läsare få veta om det för underbara Veronica kommer att gästblogga och berätta vad som händer med mig och så.
Så ni behöver inte oroa er för att ni ska missa något, hehe.
Men som sagt vi får se vad som händer idag, jag tror inte att det blir något på dagen men som sagt kanske i natt om vi har tur. :)

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: