Helvete j**vla skit!! #"/%@!!

Verkar inte bli något paket idag heller, vad less jag blir det var 11 dagar sedan jag beställde sakerna ifrån dom och nu börjar jag bli less på att vänta. Det står i deras kategori "leverans" att de arbetar tillsammans med posten för att kunderna ska bli nöjda och få en snabb leverans men jag blir då inte nöjd när det tar över 10 dagar att få hem sakerna. När jag beställde från Nelly.com så hade jag sakerna hemma dagen efter att de hade skickat iväg dom, där kan vi prata om snabb leverans och nöjda kunder. Men på bonprix så verkar det gå långsamt. Visst det är en sida som säljer mycket billigt och de har mycket fina saker men vet inte om det är värt att sitta och vänta i nästan två veckor. Men eftersom att jag får avi:n via sms så får vi se, kanske hinner de skicka iväg ett sms innan klockan fyra och säga att paketet har kommit. Men om jag inte har fått något sms innan fyra så får jag inget paket idag heller. Less jag blir, det är sånt här som kan förstöra en hel dag!...

Kommentarer
Vi & Du - Gravid och mamma till två flickor

Tack så mycket! Betyder massor!

Kramar

2010-08-23 | 15:56:30 BLOGG: http://milliez.nu




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: