Hemma igen

Nu är vi äntligen hemma igen och jag har lagt mig i sängen för att varva ner. Skönt att få sträcka ut sig lite. Men ingen bebis har det blivit som ni kanske förstår och inga flera värkar. Så det blir nog inte än på ett tag men jag hoppas verkligen ändå att hon vill komma ut snart.
Men det visar sig när lillan är redo för att se världen. :)
Vi hittade nästan ingenting på stan idag förutom två filtar till sovrummet och tre små korgar som vi ska ha vid bordet i vardagsrummet. Efter det så åkte vi hem till sambons föräldrar och åt lite mat och fikade, det var trevligt synd bara att jag är så trött. Så nu ska jag ta och vila lite och hoppas på att jag kan somna senare ikväll :)

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: