Hjälp mig hålla tummarna!

Nu får ni läsare hjälpa mig med att hålla tummarna för att lilltjejen vill komma ut snart. Vill inte gå över tiden nå mera och det är här är bara första dagen och den är inte ens slut än. Oj, oj hur ska det här gå? Jag kommer bli tokig om vi måste gå över tiden en massa dagar. Så nu får ni hjälpa till kära läsare :)
Men är lite fundersam för det sägs att bebisarna ska röra på sig mindre när man börjar närma sig slutet och de är på väg ut men våran lilla tjej sträcker på sig och bökar mer än vad hon någonsin har gjort nu tycker jag.
Känner ni igen er i det?

Kommentarer
Veronica, mamma till världens finaste Leo ♥

Jag känner igen mig. Leo bökade huuur mkt som helst, nästan mer än vanligt, i flera dagar innan han kom ut :) <3

2010-08-31 | 13:08:31 BLOGG: http://veronicaodquist.webblogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: