Kämpig natt

Den här natten har varit kämpig med mycket förvärkar och samandragningar så det har varit svårt att slappna av och sova. Men får inte så mycket sömn alls på nätter nu för tiden tyvärr men det hör väl till när man har stor mage och bara 11 dagar kvar till Bf. Jag hoppas verkligen att det sätter igång snart för nu vill jag inte mera, det känns som att magen ska spricka och gå i tusen bitar och bara tanken av att sitta upp får mig att bli helt slut. Spenderar den största tiden på i ryggläge på soffan vid tv:n för det finns ingen ork till något annat. Men snart så är det över och det kommer helt klart vara värt det i slut ändan det vet jag. :)

Kommentarer
Fröken Viktig

:) Du får tänka på att du snart har bebis att pussa på!

2010-08-19 | 15:10:51 BLOGG: http://www.frokenviktig.com




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: