Lill tjejen bökar runt för fullt inne i magen ♥

Nu sitter jag i soffan och har precis ätit och lill tjejen bökar runt för fullt inne i magen. Det är hur mysigt som hellst fast jag hade hellre velat ha henne i min famn. Men snart så, det är bara 24 dagar kvar till BF nu och gud så jag längtar. Men tiden går långsamt men som sagt ska ladda ner lite filmer så man har något att fördriva tiden med.
Ikväll/ inatt så ska vi vara barnvakt till sambons kusin fast det är sambon som får sköta det mesta då jag inte har någon ork och så börjar jag få massa förvärkar nu så det kanske blir så att jag går upp på övervåningen och lägger mig i sängen och tittar på någon film men det visar sig. Vi duschade en av katterna för en liten stund sedan också för hon hade bajs i rumpan då hon är lång hårig och självklart så fick jag ett rejält rivsår men nu är hon ren och fin men lite rädd. Nej nu ska jag vara lite social med lill killen men kanske blir en uppdatering senare ikväll men det visar sig hur jag känner för.

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: