Nästan ingenting skrivet igår

Oj det blev inte mycket skrivet igår men det beror på att jag inte riktigt hade någon lust. Visste inte riktigt vad jag skulle hitta på att prata om men man kan inte alltid vara på tipp topp för att skriva blogg. Men jag har i alla fall gjort flera kategorier så nu är det lite lättare att hitta i bloggen för er läsare. Och jag har sett att antalet läsare har stigit i bloggen och det känns trevligt. Som vanligt så är det natt och jag är vaken men jag börjar bli van med att inte kunna sova på nätterna så jag blir inte ett dugg förvånad men tråkigt bara att det som går i bakgrunden hela tiden är Simpsons. Det är bara en massa avsnitt som jag har sett. Men förhoppningsvis så kommer paketet med en antenn som sambon har beställt imorgon och då kan vi koppla in boxern här uppe i sovrummet och då kan jag se på tv de nätter jag inte kan sova. Men funderar på att slå på en film snart för att fördriva tiden och förhoppningvis bli lite tröttare. Men det bli säkert några flera inlägg inatt, det brukar det bli när jag inte kan sova.
Men utifall jag inte skriver nå mera så önskar jag er läsare godnatt och hoppas att ni får sova gott.

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: