Nattligt besök på förlossningen

Ja inatt så var vi in en vända på förlossningen, det började med att vid klockan sju på kvällen så började jag känna av som mensvärk men sen lugnade det ner sig. Sen vid halv 10 så började det göra riktigt ont men jag tänkte att jag väntar och ser vad som händer. Jag och sambon var och umgick med hans familj och vi kom hem vid tolv och då hade jag fortfarande väldigt ont. Så jag bestämde mig för att ringa till förlossningen, dom tyckte att det lät som värkar och tyckte att vi skulle åka in på en kontroll.
Så vid halv två kom vi in på förlossningen och dom tog en kurva på mig och mätte blodtrycket. Men det visade sig att det var falskt alarm och bara kraftiga förvärkar som höll i sig i sex timmar. Men nu vet man hur det ser ut på förlossningen i Sollefteå, men nästa gång så tänker jag vänta tills jag vet att det verkligen är på riktigt. Tänker inte åka in på några flera falsk alarm. Men man är lite trött idag för vi kom hem klockan fyra i natt men jag mår bra och värkarna känns knappt idag så nu känns det okej igen.



hemsk bild från förlossningen men den bjuder jag på.

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: