Nej nu ska jag försöka sova lite

Nu är klockan halv fyra och som vanligt så är jag uppe men jag tänkte ta och hoppa in i duschen nu och sen slå på en film och försöka sova lite. För nu har jag lessnat på att sitta vid datorn för stunden, det finns inte sådär jätte mycket att surfa runt på just nu så då är det lika bra att slå ihop dumburken. Men jag slänger väl in ett inlägg imorgon när jag har vaknat eller så blir det imorgon kväll/natt det visar sig vad jag har tid, ork och lust med men ni får hålla ögonen öppna.
Och nu önskar jag alla er läsare en godnatt och hoppas att ni får sova så gott!

Kommentarer
EN KÄRLEKSSAGA: UNGA FÖRÄLDRAR TILL TVÅ PRINSESSOR!

tack för din gulliga och värmande kommentar! =) mitt tips för att stå ut och för att få igång förlossningen är att ge upp och att ha sex. de sista veckorna av min senaste graviditeten så kunde jga bara tänka på att föda, jag var så trött på att vara gravid. men när jag gav upp och verkligen ställde in mig på att gå över tiden så verkade det ta fart. vi hade sex på kvällen också (spermierna kan få igång det). och så kom vår tvåa tidigt på morgonen på bf dagen:D lycka till! =)

2010-08-24 | 07:17:53 BLOGG: http://enkarlekssaga.blogg.se/
sandra-mamma till Isabelle och Vilicia

tack :) nu är det bara att få tillbaka lite muskler å kondis som fattas =) men jag harvarken lust eller ork tll att träna :) så jag får förbli otränad ett tag till ;)

2010-08-24 | 18:37:55 BLOGG: http://karlekovervinnerallt.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: