Nu är det krig!..

Nu är det krig mot företaget som jag har beställt mina kläder ifrån. Det är 8 dagar sen jag beställde hem sakerna och inte fick jag något paket idag. Och sambon fick hem sina saker som han har beställt fast han beställde dom flera dagar efter mig. Hur länge ska man behöva vänta egentligen? Är de det här dom kallar för service? Skulle inte tro det va.. Så nu får vi se kommer det inget paket på Måndag då ska dom få ett långt brev av mig där dom får höra på ett och annat för nu är jag less på att vänta!...

Kommentarer
Vi & Du - Gravid och mamma till två flickor

Haha, ja man måste ju gissa ordentligt om man ska gissa ;)

du får gärna lägga en gissning inne hos mig med :D



Föresten vart var det du beställde ifrån? Det ska ju inte ta så lång tid att få ett paket hemskickat.

2010-08-20 | 21:55:03 BLOGG: http://milliez.nu
Vi & Du - Gravid och mamma till två flickor

Okej. har tyvärr ingen erfarenhet av dem. Men hoppas att det kommer på måndag! :)



tack för gissningen!

2010-08-20 | 22:03:16 BLOGG: http://milliez.nu




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: