Nu är jag här igen :)

Det blev inget skrivande idag men vi har haft fullt upp här hemma. Dagen började med att vi fick besök av Criss och hans flickvän Dessi från Umeå vilket var trevligt. Vi pratade, lekte lite med katterna och åt kebab rulle från Sylos och efter att vi hade ätit så åkte de vidare hemåt. Och då var klockan ungefär halv fyra så då hade halva dagen gått redan. Och efter att jag och sambon hade vilat en stund och han hade fått i sig en kopp kaffe så beslöt vi oss för att åka iväg till hans föräldrar i Sollefteå och hälsa på och där var vi till klockan halv nio. Så vi kom hem vid lite över klockan nio och då åt vi lite kvälls fika och sen tog vi en dusch och vipps så var klockan nästan ett. Och nu ligger jag i sängen och tittar på tv och väntar på att jag ska bli trött men det är nog en stund kvar tills det händer. Och imorgon så är sambon ledig hela dagen så då blir det till att umgås för sen så jobbar han alla dagar nästa vecka förutom Onsdag och Söndag så det ska bli trevligt att spendera dagen bara han och jag och ta det lungt.
Man måste passa på nu för nu har vi inte så mycket egen tid kvar med varandra för snart så kommer lilltjejen och då har vi henne att se efter så då blir det lätt att tiden för varandra försvinner lite så vi ska ta vara på den tiden vi har kvar där det bara är vi två, tiden innan vi blir en liten familj♥

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: