Nu vet jag vad jag ska ta och hitta på!

Som vanligt så har jag inte kunnat sova i natt och har precis tittat på filmen Big Daddy och jag känner mig inte nå direkt trött nu heller. Så nu vet jag vad jag tänker göra, jag tänker faktiskt ställa mig i duschen. Jag har ändå ingenting att göra och en dusch skulle kännas väldigt skönt så det får nog bli så. Sen får jag se om jag försöker tvinga mig själv att sova eller om jag stannar uppe tills ögonlocken faller ihop av sig självt. Nu för tiden så har jag svårt att slappna av tyvärr, hur jag än vrider och vänder på det så blir jag inte trött. Men det är lika bra att vänja sig att vara uppe på nätterna för när lilltjejen har kommit ut till världen så blir det nog många nätter då man får sitta uppe. Men det gör absolut ingenting för vad gör man inte för sitt egna barn. ♥ Och sen har jag alltid varit en natt människa så jag ska inte klaga. Men nu ska jag ta och hoppa in i duschen och får se om ni får någon mera uppdatering de närmsta timmarna eller om jag somnar och skriver igen när jag vaknar och har tid.
Men i vilket fall så får ni ha det så bra så länge alla läsare!

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: