Om man skulle ta och göra lite nytta kanske? :)

Nu funderar jag på att ta och göra lite nytta innan sambon kommer hem. Jag ska ta och diska upp, bära upp andningslarmet som vi fått låna av sambons syster och hämta posten. Sen ska jag självklart koka lite kaffe också så att han får kaffe när han kommer hem från jobbet. :)


Och idag är det bara 19 dagar kvar tills lilltjejens bf-datum. Nu börjar det närma sig och det blir mer och mer spännande vill jag lova. Nu vill jag bara att det ska sätta igång så man får se hur hon ser ut och bara ha henne nära♥
Och självklart så får ni gärna fortsätta gissa på när våran lilla skatt kommer att komma till världen.
Gissa på:

♥ När hon kommer
♥ Hur lång hon är
♥ Vad hon väger

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: