sitter och tittar på tv och saknar min sambo♥

Nu sitter jag och tar det lungt och tittar på tv och saknar min sambo enormt mycket, men han slutar klockan fyra så snart är han hemma igen som tur är. Jag älskar verkligen min Jonas Fredriksson över allt annat på denna jord och våran lilla tjej i magen. På tal om våran lill tjej i magen så är det bara 20 dagar kvar till BF nu så nu börjar det bli spännande. Förvärkarna kommer oftare och oftare och jag känner hur det molar på i magen så nu märks det att det inte är allt för långt kvar. Känns så spännande och speciellt att få dela denna resa med min underbara Jonas♥ Tänk att allt det här händer på riktigt, att jag har världens underbaraste pojkvän som jag är förlovad och bor ihop med och vi ska få en liten dotter. Jag är så lyckligt lottad och det kan inte bli bättre. Nu längtar jag tills på Fredag då vi får höra den lillas hjärta slå och får veta om hon har fixerat sig ännu. Just nu så bökar hon runt inne i magen och det trycker på lite obehagligt nedåt men vad gör man inte för sin lilla skatt?
Ååhh vad jag längtar nu får hon ta och komma ut tycker jag. :)

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: