Slemproppen har börjat gått!

Jag var på toa och kissade för en stund sedan och sen när jag skulle torka mig så upptäckte jag att det var lite slem på pappret, inte rosafärgat som slemet brukar vara utan det var genomskinligt. Men tänkte inte så mycket mera på det eftersom att jag tyckte att det var så lite slem men sen var jag på toa och kissade en gång till och då kom det mera slem så nu är jag helt säker på att det är slemproppen som har börjat gått. Men det känns inte som att det är någon förlossning på g inatt i alla fall eftersom att jag inte ens har några förvärkar men eftersom att slemproppen har gått så får man hoppas att det är på gång de närmsta dagarna. Men det visar sig som sagt men är i alla fall glad över att slemproppen börjar försvinna nu *spännande*

Kommentarer
Miia mamma till My

det tror jag nog, alla mammabloggar är intressanta :)

Tack! Ja det kan vi göra. jag lägger till dig nu :)



va ska man säga, grattis till proppen :) Då dröjer det nog inte länge innan bebis kommer. :)

2010-08-21 | 09:16:47 BLOGG: http://busfroetochjag.blogg.se/
Malin, mamma till Jamie

mina värkar började 6 timmar efter slemmproppen gick, två dagar senare va han ute :)

2010-08-21 | 11:56:11 BLOGG: http://mmylove.blogg.se/
malin

Förlåt om jag förstör dina förhoppningar nu men min systers slempropp gick två veckor innan hennes dotter kom till världen. Så det kan ta sin tid men behöver inte vara så för din del. Hoppas på en bebis snart

2010-08-21 | 19:26:16




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: