Snart så åker vi iväg en vända.

Om en stund så åker vi iväg en vända hem till sambons moster för hans kusin fyller år så vi ska dit och fika och umgås lite. Får se hur länge jag orkar vara kvar men en liten stund ska jag orka i alla fall :) Men vi ska ordna lite här hemma innnan vi åker, vi måste äta något och jag ska ta och vakna till liv För idag känner jag mig som en zombie eftersom at natten blev sömnlös. Jag somnade tio imorse och gick upp vid två så det blev fyra timmars sömn. Inte mycket att hurra för kanske men bättre än ingenting alls i alla fall. Och jag hoppas på att jag får hem mitt paket idag med de saker jag bställde hem för sex dagar sen men får se för jag får min avi på sms och de brukar komma efter fyra men jag hoppas att det kommer snart så jag slipper gå och vänta på det.
Men nu ska jag ta och fundera ut vad jag vill äta till lunch men ni får en uppdatering senare när vi kommer hem igen för snart åker vi som sagt iväg på ett litet kallas. :)

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: