Svar på läsarnas frågor!

Fråga: Vilka söta tofflor du hade i inlägget. "50% mum, 50% dad".
Var hittade du dem?

Svar: Ja visst är dom helt underbart söta, det finns även med en blå stjärna på istället för ett rosa hjärta om man vill att det ska passa bättre till en pojk. Tofflorna finns på sidan Toffelhjälten.se och kostar 219 kronor. Det finns även många andra söta tofflor på sidan så den tycker jag att du ska ta och slänga ett öga på om du är ute efter ett par tofflor till din lilla tjej eller kille. :)

Fråga: Var graviditeten planerad? Du behöver inte svara på det om du tycker det är för personligt.
Hur många barn skulle du vilja ha i framtiden?

Svar: Om graviditeten var planerad eller inte tror jag att jag har svarat på i en tidigare frågestund men jag ska svara igen :) Graviditeten var inte direkt planerad men när jag gjorde testet och det stod att jag var gravid så var det ingen tvekan om att jag och min sambo ville behålla barnet. För vi älskar varandra och vet att vi vill leva med varandra resten av livet. Så beslutet om att lilltjejen skulle vara kvar var inge svårt alls.

Hur många barn jag vill ha, Så som det känns just nu så vill jag bara ha två barn och hellst av allt så skulle jag vilja ha en pojke och en flicka. Men man kan hinna ändra sig det vet man aldrig kanske vill jag ha fler än två barn om några år eller så vill jag kanske inte ha fler än ett. Men det visar sig men så som det känns just nu så vill jag bara ha två barn det räcker bra det. Och vi tar och börjar med våran underbara lilla tjej som snart är här :)

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: