Ta vara på den tiden vi har kvar själva♥

Jag och sambon diskuterade lite igår och kom fram till att om två veckor ungefär så kommer vi inte vara själva nå mera. Då kommer våran lilltjej vara här hos oss och då kommer vi alltid att ha någon vid våran sida som behöver en massa kärlek, värme och närhet. Så det är viktigt att jag och sambon tar vara på den lilla egentid som vi har kvar och inte låter den gå till spillo för sen vet man aldrig när vi får nästa egentid igen men inte blir det än på ett tag i alla fall. Men det är inte så att jag klagar för jag ser verkligen fram emot att lilltjejen kommer till världen snart och det ska bli så underbart mysigt och fantastiskt att få en liten familj ihop med min älskade Jonas Fredriksson. ♥

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: