Tack söta ni :)

Åhh tack söta ni för alla fina kommentarer, det är roligt att det är lite nytt folk som hittar till min blogg också och självklart så kommer jag att fortsätta blogga efter att lilltjejen är född också. Visst det blir nog inte lika mycket som nu eftersom att den tiden inte kommer att finnas till men ska försöka skriva så ofta jag kan.l

Jag fick en frågan om vi har valt ut ett namn och ja vi ha valt ut ett namn till lilltjejen men vi har valt att inte berätta vilket namn vi har valt innan hon har kommit ut. Så ni får vänta lite till ni som är nyfikna :)

Och tack ännu en gång för alla fina ord som jag får av alla er läsare dom värmer verkligen och det är så roligt när man kommer ut på bloggen och ser att man har fått en massa kommentarer.

Kommentarer




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: