Torsdag och ett litet tecken på liv :)

Jag har inte skrivit något i bloggen sen igår och känner att jag lär ta och visa att jag lever. Idag så är det Torsdag och jag har inte gjort ett skvatt, jo jag var upp och gjorde frukost åt sambon men det blev tyvärr ingen morgon promenad men får ta en promenad sen när han kommer hem efter jobbet. Ja men i alla fall jag gjorde frukost åt honom och sen så somnade jag vid åtta och vaknade vid halv fyra.( Ja hej hej jag har vänt på dygnen helt. )
Jag borde palla mig ner till nedervåningen och ta mig något att äta men det känns som att benen inte kommer att bära mig ner dit så jag väntar nog ett tag till och springer ner om en stund. Vet inte om det är mitt blodvärde som ligger lågt, att det är anledningen till att jag är så trött men det får jag vet imorgon. För imorgon så ska vi till barnmorskan, det sista besöket hos henne. Det känns lite konstigt att vi inte kommer att träffa henne nå mera men ändå skönt på ett vis för nu är vi verkligen nära. Det är fyra dagar kvar till bf-datumet idag och idag så blir det första strykningen på era gissningar om hon inte har tittat ut innan klockan 24.00 idag vilket jag har svårt att tro att hon kommer att göra.
Sambon jobbar idag också så jag är själv fram tills klockan kvart över nio kanske, tråkigt men nu har vi i alla fall tv på sovrummet så jag spenderar min tid här inne och tittar på dumburken och bara tar det lungt.
Vad ska ni läsare hitta på ikväll då?

Kommentarer
Mariah

SVAR: Tack så mkt :D du har verkligen en härlig blogg, ska fixa min ikväll och fick lite ideer, men ska se om de funkar....kram

2010-08-26 | 17:46:15 BLOGG: http://corneliasmamma.blogg.se/




Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar: